HOME » Reservation Flow / お申し込みの流れ
Choose the tour you would like to join from Tour Menu. Put the quantity, then click “Add to cart” button.
Please contact us at following number to expedite the proceedings. NPO Archipelago +81-87-813-1001
Tour Menuから参加をご希望のツアーを選択してください。参加人数を入力し『買い物かごに入れる』をクリックしてください。
お急ぎの場合はお電話でご連絡ください。 問)NPO法人アーキペラゴ087-813-1001
When you confirm the content in the Shopping Cart is correct, please put your information. If you apply for the membership, the process from second time becomes easier as there is no need to put your information again.
Please confirm the confirmation page, then complete the application when you find no fault. Upon receipt of the Reservation Confirmation email, the reservation is completed.
買い物カゴの内容でよければ購入手続きに進み、お客様の情報を入力後、送信ボタンをクリックしてください。この時に会員登録をしていただくと、2回目以降はログインするだけでお客様情報を入力することなくスムーズにお手続きしていただけます。
確認画面で入力内容をご確認いただき、問題がなければお申し込みを完了してください。予約確認メールが届いた時点で予約確定となります。
When the reservation is completed, please proceed payment transaction by filling your credit card information. We will get back to you by email upon the confirmation of tour availability. At the time of receipt of the confirmation email, all necessary procedures are completed.
In case you receive no emails or you have questions, please let us know through phone call or email.
TEL: +81-87-813-1001 / Email: customer@archipelago-tour.jp
お申し込み完了後、クレジットカードでのお支払い画面へのリンクが表示されます。リンクをクリックしてクレジットカード情報を入力してください。ご予約いただいた内容でツアーの予約状況を確認しまして、改めて正式な受付メールをお送りいたします。
自動返信・受付メールが届かない場合やご不明な点がございましたら、直接下記までメールかお電話でお問い合わせください。
電話:087-813-1001 Email:customer@archipelago-tour.jp