HOME  » Questions & Answers / よくあるご質問

Questions & Answers よくあるご質問

QDo you accept credit card payment?
クレジットカードでのお支払いはできますか?
AWe accept credit card payment only when you apply for the tour through our web page.
本サイトからお申し込みいただく場合はクレジットカード決済のみとさせていただきます。
QDo you issue bill of receipt?
領収書の発行はできますか?
APlease contact us at customer@archipelago-tour.jp if you should require the bill of receipt.
領収書が必要な場合は、個別にメール(customer@archipelago-tour.jp)でお問い合わせください。
QWhat is the number of customer service?
電話での問い合わせはどちらにすればいいですか?
APlease give a call to NPO Archipelago at +81-87-813-1001.
運営協力者であるNPO法人アーキペラゴ(TEL: 087-813-1001)にご連絡ください。
QIs there any way for us to join the tour after time limit of application?
お申し込み期限を過ぎたらツアーに参加できないのですか?
AFor some tour menus, some guest houses in Kagawa prefecture accept your application.
香川県内にあるアーキペラゴツアーお取り扱い宿泊施設でお申し込みいただける場合があります。