HOME » Questions & Answers / よくあるご質問
Questions & Answers よくあるご質問
- QDo you accept credit card payment?
クレジットカードでのお支払いはできますか?
- AWe accept credit card payment only when you apply for the tour through our web page.
本サイトからお申し込みいただく場合はクレジットカード決済のみとさせていただきます。
- QDo you issue bill of receipt?
領収書の発行はできますか?
- APlease contact us at customer@archipelago-tour.jp if you should require the bill of receipt.
領収書が必要な場合は、個別にメール(customer@archipelago-tour.jp)でお問い合わせください。
- QWhat is the number of customer service?
電話での問い合わせはどちらにすればいいですか?
- APlease give a call to NPO Archipelago at +81-87-813-1001.
運営協力者であるNPO法人アーキペラゴ(TEL: 087-813-1001)にご連絡ください。
- QIs there any way for us to join the tour after time limit of application?
お申し込み期限を過ぎたらツアーに参加できないのですか?
- AFor some tour menus, some guest houses in Kagawa prefecture accept your application.
香川県内にあるアーキペラゴツアーお取り扱い宿泊施設でお申し込みいただける場合があります。